Stoisko degustacyjne Luxstand

Wraz z nastaniem epoki hipermarketów stoisko degustacyjne, przy którym hostessy prowadzą akcje reklamowe produktów stało się nieodłącznym elementem zakupów w tych największych ze sklepów. Dziś wiele uznanych marek o ugruntowanej na rynku pozycji wciąż prowadzi takie formy promocji i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić.

Oprócz wymienionej już uśmiechniętej Pani, która proponuje klientowi coś do skosztowania ważne jest też to drugie, czyli stoisko reklamowe. Aby było dobre musi mieć kilka zalet.
Pierwszą z nich jest mobilność. Stand nie powinien być ciężki, a jego rozkładanie/składanie nie może być trudne, aby każdej zatrudnionej osobie nie sprawiało ono większych problemów. Dodatkowo w komplecie musi być opakowanie, które w wygodny sposób pozwoli na jego transport. Stoisko degustacyjne, a konkretnie jego blat musi też być odpowiednio wytrzymały oraz odporny na wysoką temperaturę, niejednokrotnie przecież przedmiotem promocji jest herbata, kawa lub coś, czego podanie wymaga zagotowania wody. Ważną zaletą jest także możliwość zmiany grafiki, nie od dziś bowiem wiadomo, że producenci zlecają promocję swoich produktów wyspecjalizowanym agencjom, które prowadzą takie akcje reklamowe dla różnych podmiotów i byłoby dla nich wysoce niekorzystne, gdyby wystrój stoiska nie mógł być zmieniany, ograniczałoby to dosyć mocno funkcjonalność stoiska oraz generowałoby koszty, z każdą kolejną akcją promocyjną trzeba by zamawiać nowy stand, a stary albo wyrzucić, albo gdzieś zmagazynować w oczekiwaniu na kolejne zlecenie od tej samej firmy.

elementy


cechy


realizacje


dane technicze


wytyczne do przygotowania grafiki

Stoisko LUXSTAND MINI
Stoisko LUXSTAND OWAL
Stoisko LUXSTAND OWAL MINI
Stoisko LUXSTAND PÓŁOKRĄGŁE