Blog

 

 W największej regionalnej gazecie "Leszczyniak" ukazał się artykuł o naszej firmie. Jego kanwą była współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i wyprodukowanie ścianki konferencyjnej, która przez PZPN zabrana została na Mistrzostwa Świata do Kataru. 

Jeśli jesteście ciekawi, zapraszamy do lektury!

Pod koniec roku w Katarze odbyły się Mistrzostwa Świata w piłce nożnej, które przez kilka tygodni do czerwoności rozgrzewały fanów piłki nożnej na całym świecie. Mistrzem ostatecznie została drużyna Argentyny, ale z regionalnego punktu widzenia ciekawostką jest to, że to leszczyńska firma Display Expo wyprodukowała dla PZPN ścianki konferencyjne wykorzystywane przez reprezentację Polski.

Display Expo na rynku usług reklamowych działa od 2004 roku. Firma zatrudnia aktualnie ponad 20 osób będąc największą w regionie firmą reklamową.
Display Expo specjalizuje się w produkcji mobilnych systemów wystawienniczych, wykorzystywanych na targach, konferencjach, w punktach sprzedaży, czy różnego typu prezentacjach marketingowych.

To przede wszystkim ścianki konferencyjne, podświetlane kasetony, roll upy, stojaki i standy reklamowe, stoiska degustacyjne oraz lady reklamowe. Display Expo jest m.in. największym polskim dystrybutorem systemów reklamowych renomowanej szwedzkiej marki Expolinc. Od prawie 10-lat firma buduje również stoiska targowe.

systemowe stoisko targowe produkcji Display Expo z podwyższaną podświetlaną podłogą

- Większość stoisk opartych jest o systemowe rozwiązania, które pozwalają na znaczące zmniejszenie kosztów obecności na targach – mówi Sławomir Skrzypczak Technical & Project Manager działu EXPO & LOFTS – Coraz częściej korzystamy przy tym z własnych rozwiązań, wypracowanych latami doświadczeń – podkreśla.

Od kilku lat Display Expo buduje również indywidualne zabudowy targowe uwzględniające specyficzne i niekiedy złożone wymagania marketingowe danej marki.
- Takie stoiska wiążą się jednak z dużymi kosztami, dlatego obserwujemy w ostatnich latach, że świat biznesu coraz częściej wybiera sprytne i ekonomiczne rozwiązania, które stanowią podstawę naszej oferty – kontynuuje Sławomir Skrzypczak – Tym bardziej, że gwarantujemy przy tym również wysoki standard wizualny stoisk.

Katar 2022

Obecność w Katarze to rezultat wieloletniej współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Każdego roku Display Expo produkuje systemy konferencyjne wykorzystywane na przed i po meczowych konferencjach reprezentacji Polski. To przede wszystkim ścianki konferencyjne, ale także popularne roll up–y.
Display Expo zaopatruje również w te systemy także kluby ekstraligowe oraz pierwszej i drugiej ligi piłkarskiej, w tym futbolu żeńskiego. Odbiorcą ich systemów jest również ekstraliga Futsalu.

ścianka konferencyjna dla Polskiego Związku Piłki Nożnej

- Można powiedzieć, że zdominowaliśmy wykonawstwo tych systemów dla sekcji piłkarskich – z dumą podkreśla Elwira Ślęzak Account Manager działu EXPO & OUTDOOR – To wynik naszego doświadczenia i ogólnej, silnej pozycji naszej marki wśród krajowych producentów tych systemów. - dodaje.

Warto by leszczynianianie mieli na uwadze, że za każdym razem jak widzą komentującego mecz Roberta Lewandowskiego, to za jego plecami stoi ścianka reklamowa wykonana w Lesznie, w Display Expo.

Grupa Display

Mobilne systemy wystawiennicze i stoiska targowe to nie jedyne produkty Display Expo. Display to dziś również drukarnia wielkoformatowa, producent kasetonów, tablic i neonów reklamowych, liter przestrzennych, flag firmowych, namiotów, a także firma świadcząca usługi z zakresu oklejania witryn sklepowych oraz wykończenia wnętrz (fototapety, obrazy, wydruki na szkle, plexie, PCV) i oklejania samochodów.

Z niedużej firmy dystrybucyjnej, jaką Display Expo był 2004 roku, przedsiębiorstwo stało się poważnym producentem reklam. Rozwijając przez lata sprzedaż systemów reklamowych i zaplecze technologiczne, które było niezbędne dla ich produkcji, firma zbudowała zasoby produkcyjne, które umożliwiają jej rozwój w wielu kierunkach. Przydało się to m.in. w okresie pandemii koronawirusa, kiedy zdecydowano się wejść w produkcję zabudów loftowych.

drzwi loftowe z oferty Display Expo

Zabudowy Loftowe

Kiedy pandemia z dnia na dzień zatrzymała biznes targowy i konferencyjny firma wykorzystała produkcyjne know-how zdobyte na targach i zaplecze technologiczne takie jak własna spawalnia, do wejścia w segment usług wykończenia wnętrz, budowalnych i stalowych. To z jednej strony były modułowe ścianki działowe, a z drugiej zabudowy loftowe.

- Lofty, które były pomysłem na tymczasową dywersyfikację usług, stały się ważną częścią naszych zamówień - mówi Dagmara Maciejewska Account Mamager działu LOFT HOME DESIGN - Dziś realizujemy montaże na terenie całego kraju i wychodzimy do klientów zagranicznych. – dodaje.

Ekspansja zagraniczna

Wśród odbiorców usług i produktów Display Expo znaleźć można renomowane marki z każdego sektora gospodarki. W zakresie systemowych stoisk targowych firma współpracuje m.in. z globalnymi firmami z sektora medycznego, którym świadczy kompleksowe usług obejmujące magazynowanie i konfekcjonowanie materiałów marketingowych, oddając gotowe stoiska pod tzw. „klucz”.

Klientami firmy są również przedsiębiorstwa spożywcze, rolnicze, przemysłowe, budowlane, renomowane firmy konsultingowe, banki, instytucje państwowe, ministerstwa, centrum szkoleniowe NATO Joint Force Training Centre i agencje reklamowe, te sieciowe jak i nieduże, lokalne podmioty.
Specyfiką Display Expo jest także to, że stanowi zaufane zaplecze produkcyjne i organizacyjne dla małych agencji reklamowych, realizując zamówienia w ich imieniu i na ich konto, samemu pozostając w cieniu.

Display Expo w gazecie Leszczyniak

- Znamy realia pracy takich agencji i chętnie im pomagamy realizując te zamówienia, których one same nie są w stanie zrealizować, jak np. budowa stoisk targowych - mówi Daniel Ratajczak Head of Business Development & Marketing.

Display Expo nie ogranicza się do rynku polskiego. Wśród jej klientów są firmy z Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii. Rozwój sprzedaży na rzecz klientów zagranicznych to najważniejszy tegoroczny cel.

- Rozpoczęliśmy już projekt uruchomienia sklepu internetowego oraz wdrożenia zaawansowanych mechanizmów e-commercowych, z myślą właśnie o ekspansji zagranicznej – podsumowuje Daniel Ratajczak Head of Business Development & Marketing – Dotychczasowe doświadczenia z obsługą takich klientów mamy bardzo pozytywne, co tylko pcha nas do dalszych, konsekwentnych działań w tym obszarze.

 

Niniejsza strona wykorzystuje pliki „Cookies ”. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na ich zbieranie oraz wykorzystywanie. Pamiętaj: warunki przechowywania lub dostępu do plików „Cookies” można określić w przeglądarce. Szczegółowe informacje nt. plików „Cookies” dostępne są w Polityce Cookies.

https://displayexpo.pl/