Producent Stoisk Targowych • Systemów Wystawienniczych

Jesteśmy kreatywną firmą produkcyjną specjalizującą się w autorskich i modułowych stoiskach targowych oraz mobilnych systemach wystawienniczych (ścianki reklamowe POP UP, ścianki tekstylne, roll up -y, stojaki reklamowe, displaye, podświetlane kasetony). W ramach grupy reklamowej oferujemy także usługi druku wielkoformatowego, wykończenia wnętrz oraz reklamy zewnętrznej (kasetony, pylony, tablice, namioty, flagi reklamowe).

ik kanc

targowej i komercyjnej

ik szko

sprzedanych roll up - ów

Nasza historia rozpoczęła się w 2004 roku, gdy jako młodzi i pełni pasji ludzie, zdecydowaliśmy się utworzyć własną spółkę, która miała rzucić wyzwanie liderom rynku. Wykorzystując zdobyte doświadczenie menedżerskie oraz produkcyjne w obszarze systemów wystawienniczych zaproponowaliśmy własną ofertę produktów i usług kierowanych do wystawców największych krajowych imprez targowych oraz polskiego sektora MICE (Meeting, Incentive, Conference, Exhibition).

Skoncentrowani na jakości, nawiązaliśmy współpracę z czołowymi europejskimi producentami tych systemów. Zostaliśmy m.in. wyłącznym dystrybutorem szwedzkiej marki EXPOLINC producenta najwyższej jakości ścianek reklamowych typu POP – UP, ścian typu roll up, stojaków reklamowych oraz wszechstronnych systemów prezentacyjnych produkowanych w oparciu o profile aluminiowe.

Szybko staliśmy się jednym z krajowych liderów mobilnych systemów reklamowych. Nasze systemy wystawiennicze wykorzystywane były na targach, konferencjach i eventach podczas wielu prestiżowych imprez, sprawdzały się ponadto w promocji produktów i kampaniach wyborczych. Mieliśmy przyjemność obsługiwać w tym okresie takich Klientów, jak: MASPEX, BAHLSEN, LOREAL, AVON, ZOTT, ANIMEX, LISNER, BEKO, COMARCH SA, HENKEL, NOVARTIS, ORANGE, ORLEN, czy ROCKWOOL (patrz: Referencje). Byliśmy wreszcie zapleczem produkcyjnym dla największych krajowych agencji reklamowych.

Jako zaufany wykonawca systemów wystawienniczych coraz częściej zapraszani byliśmy do kompleksowej obsługi w zakresie zabudowy stoisk targowych, a nawet organizacji pobytu na targach.

MODUŁOWE STOISKA TARGOWE

Nasze modułowe stoiska targowe oparte są o rozwiązania własne wykorzystujące wysokiej jakości, funkcjonalne profile aluminiowe, systemy wystawiennicze firm: EXPOLINC i beMatrix oraz innowacyjne systemy reklamy świetlnej, w tym przede wszystkim marki PIXLIP.

st modulowe sample1

st modulowe sample2

Przewaga naszych rozwiązań polega na tym, że projektujemy modułowe stoiska wielokrotnego użytku, udanie łącząc kreatywność rozwiązań z estetyką wykonania i konkurencyjną ceną. Profesjonalizm świadczonych usług coraz częściej owocuje długoterminowymi kontraktami na obsługę targową, obejmującą kompleksową organizację targów w zróżnicowanych lokalizacjach

prod st modulowe

AUTORSKIE ZABUDOWY TARGOWE

Autorskie zabudowy targowe stanowiły kolejny etap w naszym rozwoju. Tam gdzie potrzeby designerskie i marketingowe wymagają odejścia od gotowych systemów wystawienniczych wprowadzamy szkło, drewno, aluminium i stal.

Częścią tych projektów są zwykle dedykowane display – e, indywidualne standy reklamowe, dzięki którym nasi klienci w unikalny sposób prezentują swoje produkty, a także kompleksowa organizacja, uwzględniająca odpowiedzialność za zamówienie takich elementów wyposażenia stoiska jak meble (stoły, krzesła) i pozostałe wyposażenie (lodówki, telewizory, oświetlenie, kwiaty, sprzęt nagłaśniający, projektory).

Doświadczenie, wysoka sprawność techniczna oraz organizacyjna zaowocowały obsługą targową również poza granicami kraju. Stawialiśmy już zabudowy targowe na terenie Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, Litwy i Włoch.

Dzięki rozbudowanemu parkowi maszynowemu jesteśmy ponadto zapleczem produkcyjnym dla innych firm targowych. Produkujemy dedykowane elementy wyposażenia stoiska targowego (ścianki reklamowe, systemy podświetlane, panele MPG), wyposażamy stoiska w mobilne systemy wystawiennicze. W ramach Display Group, której jesteśmy częścią, świadczymy ponadto usługi druku wieloformatowego.

DRUKARNIA WIELKOFORMATOWA • REKLAMA ZEWNĘTRZNA • OUTDOOR

Tworzymy Display Group, grupę reklamową, która oprócz produkcji stoisk targowych i systemów wystawienniczych oferuje usługi w obszarze druku wielkoformatowego, wykończenia wnętrz (zabudowy loftowe, fototapety, obrazy, wydruki na szkle, ścianki modułowe) oraz reklamy zewnętrzenej (kasetony, pylony, tablice, namioty, flagi reklamowe).

oferta dg

Zapraszamy do współpracy!

Leszno, 30.12.2022

Niniejsza strona wykorzystuje pliki „Cookies ”. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na ich zbieranie oraz wykorzystywanie. Pamiętaj: warunki przechowywania lub dostępu do plików „Cookies” można określić w przeglądarce. Szczegółowe informacje nt. plików „Cookies” dostępne są w Polityce Cookies.