W reklamie chodzi o przykucie uwagi, o efekt przez duże E i afekt przez duże A. To przede wszystkim zadanie przekazu reklamowego i dizajnu, ale forma reklamy nie pozostaje bez znaczenia. Każdy kto zwiedzał targi przyzna, że stoiska z podświetlanymi ścianami robią wrażenie i każdy zgodzi się, że najlepszy projekt zginie, jeśli nie zadba się o jego efektowną ekspozycję.
LED-owe ściany reklamowe, a nawet całe zabudowy targowe to wystawienniczy „must have” i najlepszy dowód potencjału jaki tkwi w mobilnych systemach wystawienniczych. Ekspresja kolorów i wysoka zauważalność. Show przed duże S. Zalety reklamy świetlnej powodują, że coraz częściej wychodzi ona poza stoiska targowe i coraz śmielej wkracza w wydarzenia marketingowe niższej rangi. Spotkania B2B, prelekcje branżowe, targi na hurtowniach i w punktach sprzedaży detalicznej, poczekalnie, czy witryny sklepowe. To tam spotkać można wolnostojące podświetlane kasetony, czy innowacyjne systemy marki PIXLIP, w których ramy wykonane są z tworzywa sztucznego.
Popularyzacji tych narzędzi reklamy przysłużyła się technologia. Ramy z lekkich, aluminiowych profili lub z tworzywa sztucznego, składane bez użycia narzędzi, doskonałe podświetlenie diodami LED i wydruki tekstylne napinane w prosty, intuicyjny sposób. Wreszcie bezproblemowy transport, przy wykorzystaniu samochodu osobowego. Krótko mówiąc doskonała mobilna reklama.