Stojaki reklamowe to podobnie jak rollup, jedno z popularniejszych narzędzi wśród systemów wystawienniczych. Czy można sobie na przykład wyobrazić stoisko targowe, czy jakiekolwiek wydarzenie marketingowe lub sprzedażowe, bez stojaka na ulotki i sprzęt multimedialny?
Nawet zwykły potykacz reklamowy pełni ważną funkcję promocyjno – informacyjną. Krótko mówiąc, żaden dział marketingu nie obejdzie się bez stojaków reklamowych.
Czym powinny się charakteryzować stojaki reklamowe?
Powinny być lekkie, funkcjonalne, estetyczne, szybko się składać i równie szybko demontować, być pojemne i … wytrzymać dłużej niż jedne targi, czy prezentację handlową.
Biorąc po uwagę te aspekty, w naszej ofercie wyróżniają się stojaki reklamowe szwedzkiej marki EXPOLINC. Bardzo wysoka jakość i dożywotnia gwarancja producenta, przesądzają o ich popularności zwłaszcza tam, gdzie zespoły handlowe są bardzo aktywne.
Jeśli Wasze potrzeby reklamowe nie spełni mobilny stojak reklamowy, to zapraszamy do sekcji dedykowanych projektów – zobacz: Standy Reklamowe.