Ścianka reklamowa typu POP UP, to produkt, który w naszej ofercie pozostaje niezmiennie od 2004 roku i który zbudował pozycję Display Expo na krajowym rynku systemów wystawienniczych.
Przeznaczeniem stojaków na ulotki, jest oczywiście prezentacja materiałów marketingowych. Na stoisku targowym będą to raczej materiały wizerunkowe, na prezentacji handlowej materiały produktowe. Wykorzystywane mogą być ponadto każdym punkcie handlowym, czy to w hotelu, gabinecie dentystycznym, muzeum, biurze podróży, czy urzędzie państwowym.
Stojaki reklamowe to podobnie jak rollup, jedno z popularniejszych narzędzi wśród systemów wystawienniczych. Czy można sobie na przykład wyobrazić stoisko targowe, czy jakiekolwiek wydarzenie marketingowe lub sprzedażowe, bez stojaka na ulotki i sprzęt multimedialny?
W naszej ofercie znajdziecie aluminiowe stojaki na plakaty w formatach A3 i A4. Bardzo eleganckie, wysokiej jakości i funkcjonalności – system OWZ (otwórz-włóż-zamknij). Elegancji i szyku dodają im złote wykończenia. Ciężka stalowa podstawa zapewnia z kolei wzorcową stabilność.
Prezentacje marketingowe przy wykorzystaniu tego typu stojaków reklamowych najczęściej sprawdzają się w takich miejscach, jak.: salony samochodowe, stoiska targowe, hotele, restauracje, czy salony urody.
Urządzenia elektroniczne to już stały element aktywności reklamowej i promocyjnej, wykorzystywany nie tylko na stoisku targowym. Tam gdzie systemy wystawiennicze nie pozwalają na ich montaż, uzupełniają je dedykowane stojaki pod sprzęt elektroniczny, multimedialny.
Potykacz reklamowy to w dalszym ciągu popularne narzędzie promocji. Skąd się bierze popularność potykaczy? To jeden z tych produktów wchodzący w składy systemów wystawienniczych, który doskonale oddaje ich ideę. Funkcjonalność, prostota, możliwość wielokrotnego wykorzystania w warunkach wewnętrznych i zewnętrznych, łatwa wymienność grafik i niski koszt.
Nasza oferta potykaczy reklamowych obejmuje:
Elegancki potykacz reklamowy aluminiowej konstrukcji wysokiej jakości. Aplikacja grafiki oraz jej wymiana jest szybka i bezproblemowa. Grafika zabezpieczona jest zatrzaskowymi listwami typu OWZ z i przezroczystą planszą dodatkowo chroniącą plakat przed promieniami UV oraz wilgocią.
Formaty dostępne na zapytanie. Wymiary systemu w mm: …………….. (wys.) x …………… (szer.) x …….. (głęb.)
Potykacz reklamowy z tworzywa sztucznego, lekki i estetyczny oraz solidnie wykonany. Grafika z folii aplikowana jest bezpośrednio na lico potykacza. Wymiana grafik zajmuje nieco czasu; stosowane jest również aplikowanie nowej grafiki na poprzednią. To ekonomiczny wariant potykacza, który ciągle znajduje uznanie wszędzie tam, gdzie cena jest najważniejszym elementem wyboru oraz tam, gdzie częstotliwość wymiany grafik jest nie jest duża.
Formaty dostępne na zapytanie. Wymiary systemu w mm: …………….. (wys.) x …………… (szer.) x …….. (głęb.)
Choć wszystkie oferowane potykacze mają przeznaczenie zewnętrzne to ten sprawdzi się nawet w trudniejszych warunkach atmosferycznych. Wyposażony jest bowiem w pojemnik, który po wypełnieniu wodą lub piaskiem zapewnia stabilność nawet w sytuacji większego wiatru.
Wymiana grafik następuje poprzez odblokowanie zatrzaskowych listew (system OWZ). Grafikę dodatkowo zabezpiecza przezroczysta plansza chroniącą plakat przed promieniami UV oraz wilgocią.
Formaty dostępne na zapytanie. Wymiary systemu w mm: …………….. (wys.) x …………… (szer.) x …….. (głęb.)
Przeznaczeniem stojaków na ulotki, jest oczywiście prezentacja materiałów marketingowych. Na stoisku targowym będą to raczej materiały wizerunkowe, na prezentacji handlowej materiały produktowe. Wykorzystywane mogą być ponadto każdym punkcie handlowym, czy to w hotelu, gabinecie dentystycznym, muzeum, biurze podróży, czy urzędzie państwowym.
Niniejsza strona wykorzystuje pliki „Cookies ”. Kontynuując jej przeglądanie, wyrażasz zgodę na ich zbieranie oraz wykorzystywanie. Pamiętaj: warunki przechowywania lub dostępu do plików „Cookies” można określić w przeglądarce. Szczegółowe informacje nt. plików „Cookies” dostępne są w Polityce Cookies.